activiteitenevenementennieuws

DE TRANSFORMATIEVE KRACHT VAN HET BUITENGEWONE
Amsterdam,
Vrijdag 3 november 2017

Een dag vol ontmoetingen, inspiratie, onderzoek en samenzijn. Een Open Space waarin we onze wijsheid delen, het buitengewone omarmen en kijken hoe we deze inzichten kunnen implementeren in de geestelijke gezondheidszorg.

Crazywise is het platform waar geestelijke gezondheid en spiritualiteit samenkomen. Het is onze missie om meer ruimte te maken en betekenis te geven aan ervaringen die we nu nog niet begrijpen. We nodigen je uit om op 3 november mee te bouwen aan onze missie.

Buitenzintuigelijke en psychotische ervaringen kunnen een grote impact hebben op ons leven.

In deze vierde editie van Crazywise gaan we onderzoeken hoe zowel psychotische ervaringen als ervaringen opgedaan met plantmedicijnen een transformerende werking op ons leven kunnen hebben. We hebben gekozen voor een ochtend met 3 inspirerende sprekers die zowel de mogelijkheid tot transformatie op individueel niveau alsook op maatschappelijk niveau ter sprake gaan brengen.

​Daarna gaan we de wijsheid van de groep aanboren met de Open Space Technology methode waarbij we iedereen de vrije ruimte geven om zijn en haar visie in te brengen. Met elkaar gaan we op onderzoek uit naar nieuwe inzichten en ideeen rondom deze thema's.

​Tijdens de dag zal er kunst te zien zijn van kunstenaar Marek Zamaro, Vincent Swierstra is er weer met een muzikaal intermezzo. Daarnaast zal live sfeer-impressionist Ko de Kok de hele dag aanwezig zijn en schetsen maken van wat hij ziet en meemaakt op de dag. Psychosenet is aanwezig om de dag vast te leggen.​

Dit jaar is er ook een avondprogramma in samenwerking met Centrum De Brouwerij een avondprogramma, Crazy After Wise genaamd. Naborrelen met poëzie van Hans Plomp, muziek van artiesten Lester, Ajay & Teun en boekvoordracht door Hilarius Hofstede.