mededelingen en oproepennieuws

Mededelingen – Week 11 – 2017

Deelnemers voor “kennismaken met…” gevraagd

Om elkaar beter te leren kennen willen we korte portretten publiceren van leden en vrijwilligers van De Brouwerij. Deze portretten komen in de Nieuwsbrief en op de website. Aan de hand van een paar vaste standaard vragen en eventueel (als je dat wilt) een portretfoto wordt iedereen die dat wil even in the spotlight gezet. Vind je het leuk om hieraan mee te doen, geef je dan op onder vermelding van ‘kennismaken met’ en stuur een e-mail naar: nieuwsbrief@stichtingdebrouwerij.nl.

Je wordt dan geinterviewd en krijgt uiteraard de tekst vooraf te lezen. Als je dat leuk vindt, kun je natuurlijk zelf ook een portrettekst schrijven aan de hand van het standdaardformat eventueel aangevuld met je eigen (blog)-verhaal.

Werken bij S.V. Terrasvogels

Terrasvogels_logo

Wil je komen werken bij de Terrasvogels? Neem dan even contact op met Bert.

Theater maken

Er komen 2 theatermakers naar de Brouwerij. Roos Diependaal gaat theaterlessen geven, improvisatie. Vier lessen op de maandag van 15 tot 16 u 30. Iedereen is welkom om mee te komen doen. Trek makkelijke kleding aan. Een intekenlijst komt op het prikbord te hangen.

Buurtrestaurant

De zon schijnt vandaag! En daarom serveren we woensdag een groen menu. Eet je mee?

Geef je op voor 12 uur woensdag 15 maart voor een vegetarisch 3 gangen groen menu.

5 Euro per persoon. Inloop vanaf 18 uur.

Kom & neem je buren & je overtollig servies mee! Wij hebben namelijk te weinig borden. Diepe en platte borden zijn zeer welkom in alle kleuren. Heb je nog iets staan, een servieswees, een eenling tusen de zesdeligen, neem het mee. Alle borden zijn welkom. En bestek (messen, vorken, lepels, opscheplepels) is ook wel handig.

Alvast bedankt & graag tot ziens op de 15de!

Outsider Art museum 1 jaar

www.outsiderartmuseum.nl/nl/we-zijn-jarig:

Op 16 maart is het precies een jaar geleden dat koningin Máxima het Outsider Art Museum, de galerie en het atelier opende. Inmiddels zijn we twee tentoonstellingen verder, hebben we velen van jullie mogen ontvangen en zijn we druk bezig met het voorbereiden van onze verjaardag.

Want wie jarig is viert feest! Donderdag 16 maart is er dan ook van alles te doen, zowel in het museum als de galerie en het atelier. Vanaf 11.00 uur kun je deelnemen aan instap rondleidingen, er zijn meet & greets met de kunstenaars en bezoekers kunnen zelf geportretteerd worden. Daarnaast worden er verrassingen uitgedeeld, dus kom op tijd!

Kortom, kom 16 maart naar het Outsider Art Museum in de Hermitage en feest met ons mee!

Koningsdag

27 april is het weer de verjaardag van onze koning Pils. Altijd leuk al dat oranje, letterlijk om knettergek van te worden. Nou had vorig jaar een lid het idee om als de Brouwerij Koningsdag te vieren. Toen was er geen tijd meer om het van de grond te krijgen, maar dit jaar willen we kijken of het mogelijk is. Alle ideeën zijn welkom, waaronder locatie. Mocht je interesse hebben om hierover na te denken mail dan naar: ruilplatform@stichtingdebrouwerij.nl en dan kunnen we wellicht een groep maken die het op wil zetten.