activiteitenfamiliedinerfilmnieuwsworkshops

Mededelingen – Week 12 – 2017

Crazy wise terugkom bijeenkomst

Op dinsdag 28 maart wordt er s avonds nog verder gepraat over de film Crazywise, die vorige week vrijdag bij Centrum De Brouwerij is vertoond.

Workshop Perceval

Stichting Perceval presenteert met trots: Craig Lewis en Sherry Craig met hun “Heart wrenching Story of Two Humans Experiencing the Impact of Psychiatric Medication Withdrawal: How are we healing?”

Graag nodigen we je uit voor deze bijzondere workshop. Omdat we drie jaar bestaan en omdat stichting Perceval staat voor risico’s nemen, buiten de comfortzone treden, uitdagingen, eigenwijsheid, vertrouwen, hoop bieden en gelijkwaardigheid!

24 maart van 17 tot 20 uur
kosten 10 euro plus donatie
meld je aan via: stichtingperceval@gmail.com

Gezocht: Mensen voor Human Library

Ondertussen.nl zoekt open en gesloten boeken, mensen aan de zijkanten van de maatschappij. Zij willen een middag organiseren, waarbij deze mensen hun levensverhaal delen. Mensen met een (sociaal-economische, lichamelijke, psychische) beperking, verslaving, andere wereldvisie, een orthodoxe religieuze opvatting en LBGTQIAP. Ze worden vaak met argusogen beoordeeld en benaderd door de grijze massa en ook tegenover elkaar bestaat vaak onbegrip.

Het idee: don’t judge a book by it’s cover. Mensen bij elkaar en in gesprek brengen, naar elkaar luisteren en onderling begrip kweken. Het is opgezet in Denemarken en al in 82 landen georganiseerd. Wij willen er nu 1 in Nederland organiseren en hebben een verzoek daarvoor ingediend.

mail: redactie@ondertussen.nl o.v.v. Human Library

Familiediner

Op 25 juni organiseert de Brouwerij een familiediner voor naastbetrokkenen van leden. Wil je liever niet dat de Brouwerij contact legt met jouw familie voor deze happening, laat dat dan even weten aan de staf.