weekagenda

(Riek)

Nieuws en oproepen

Verlicht en Nacht van de Waanzin @ Frascati

Ter gelegenheid van Staat van de Waazin zullen leden van de Brouwerij in samenwerking met Michiel Bakker op woensdag, donderdag en vrijdag een Etude genaamd 'Verlicht' aan het publiek tonen. Dit is op 10, 11 en 12 mei om 20:00.

Op zaterdag 13 mei tijdens de Nacht van de Waanzin vanaf 21:00 zullen meerdere mensen van de Brouwerij acte de presence geven met entre-acts. Tevens zal Jules Tielens met zijn band optreden.

Restaurant 'de Kookgekken' 29 april

Komende 29 april zal er een eerste try-out komen voor het restaurantconcept met de voorlopige werktitel 'De Kookgekken.' Dit idee komt uit de koker van Floor. Hij zal dit bestieren samen met leden Ajay en David, vrijwilliger Jari en goede vriend Cas.

Samen gaan ze een eet-experience aanbieden voor een schappelijke prijs met hoge kwaliteit. Dit alles in een mooie entourage. Er kan ruimte worden gemaakt voor een optreden, dus mocht iemand dat willen dan horen we dat graag.

Maar bovenal wil jij mee eten voor +/- 25 euro meld je dan aan via brouwerijmt@gmail.com, ook als je wellicht zou willen optreden. Er is plaats voor 15-25 mensen.

Doe werkervaring op bij theaterorganisatie 5D

We hebben nog plek voor drie jongeren met een (on)zichtbare handicap of beperking die interesse hebben in theater en organiseren. Zou jij, of iemand die je kent, het leuk vinden om met elkaar een symposium voor 5D te organiseren?

Heb je interesse?

Neem contact op met Riek Sijbring

riek.sijbring@molemann.nl
0880201350

Radiointerview van 4 jaar geleden met 5D:

Qigong en Thai Chi lessen

Op maandag 1 mei zal de introductieles Qigong en Thai Chi worden gegeven in de Brouwerij. Daarna vanaf 9 mei iedere dinsdag van 14:00-15:00 van de maand mei en juni.

Qigong is een oude Chinese bewegingstraditie om de lichamelijke en geestelijke gezondheid te behouden en te verbeteren. Tai chi is een chinese vechtkunst die ook beoefend wordt om gezond te blijven en zich te verdedigen. Beiden richten zich op het doen stromen van de chi ofwel levensenergie die in het lichaam en in alles aanwezig is.

De inschrijflijst hangt in de Brouwerij

Nefeli's gebak en koffie en thee elke vrijdag 16:00

Nieuw bij de Brouwerij is de koffie- en theemomentje elke vrijdagmiddag om 16:00. Topbakster en lid van de Brouwerij Nefeli maakt elke vrijdagmiddag een cake of taart.

Dus wil je de vrijdag eindigen met een stukje heerlijk gebak aan de lange tafel met leden, vrijwilligers en werknemers van de Brouwerij. Wees dan welkom om langs te komen.