weekagenda

Blogcursus (alleen aangemelden)

Donderdag 4 mei

10:00-14:00 uur
Gitaarles op afspraak (Dominik)

13:30-14:30 uur
Computerhulp (Ajay)

15:30-16:30 uur
Yoga (Pim of Wendy)

16:00-19:30 uur
Ledendiner (2,50)

17:00-19:00 uur
The Young Ones
met eten (2,50)

Vrijdag 5 mei

Gesloten

Nieuws en Oproepen

Verlicht en Nacht van de Waanzin @ Frascati

Ter gelegenheid van Staat van de Waazin zullen leden van de Brouwerij in samenwerking met Michiel Bakker op woensdag, donderdag en vrijdag een Etude genaamd 'Verlicht' aan het publiek tonen. Dit is op 10, 11 en 12 mei om 20:00.

Op zaterdag 13 mei tijdens de Nacht van de Waanzin vanaf 21:00 zullen meerdere mensen van de Brouwerij acte de presence geven met entre-acts. Tevens zal Jules Tielens met zijn band optreden.

Mensen gezocht voor BNN-programma: 'Je Zal Het Maar Hebben'

Voor bovenstaand televisieprogramma zoekt BNN nog jongeren/jongvolwassenen tussen de leeftijd 16-30 die ondanks hun psychose het leven bij de horens vat. Eventuele kandidaten kunnen bij interesse reageren via mailadres: Julia.vanMaaswel@zodiaknederland.nl of 31 (35) 677 3302

Nadat je in contact bent gekomen krijg je een vragenlijst opgestuurd waarin je vragen krijgt voorgelegd over hobby's, relaties en werk. Er komt dan een voorgesprek en daarna wordt je in de zomer gevolgd. Het valt dus aan te raden dat je op dit moment goed in het vel steekt.

Vrijwilligers gezocht voor buurtrestaurant in Buitenveldert

Dynamo zoekt mensen die mee willen helpen met bediening en in de keuken. Het werk is elke woensdag en vrijdag van 14.30 tot en met 21.00. Vooral ouderen uit de buurt komen. Aanmelden kan bij Mathilda Celie: MCelie@dynamo-amsterdam.nl of 0647946111.

Qigong en Thai Chi lessen

Op maandag 1 mei zal de introductieles Qigong en Thai Chi worden gegeven in de Brouwerij. Daarna vanaf 9 mei iedere dinsdag van 14:00-15:00 van de maand mei en juni.

Qigong is een oude Chinese bewegingstraditie om de lichamelijke en geestelijke gezondheid te behouden en te verbeteren. Tai chi is een chinese vechtkunst die ook beoefend wordt om gezond te blijven en zich te verdedigen. Beiden richten zich op het doen stromen van de chi ofwel levensenergie die in het lichaam en in alles aanwezig is.

De inschrijflijst hangt in de Brouwerij.

Presentatie Evi en Steffie onderzoek de Brouwerij

Op donderdag 18 mei om 09.30 zullen Evi en Steffie hun onderzoeksresultaten presenteren. Zij hebben de afgelopen maanden meerdere mensen gesproken en daar is nu een rapport uit voort gekomen. Zeker de leden die hun medewerking hebben verleend zijn van harte welkom. Aanmelden kan via: info@stichtingdebrouwerij.nl.

Tekeer tegen de isoleer op zaterdag 6 mei

Zaterdag 6 mei is er een bevrijdingsmanifestatie tegen dwang in de GGZ. Het is een protestactie voor menswaardige GGZ en een herdenking van GGZ-leed. Midden mei is de deskundigenbijeenkomst in de Eerste Kamer over de wetsvoorstellen over dwang in de zorg.

De demonstratie zal tussen 15.00 en 17.00u een ronde door de binnenstad van Utrecht maken. Het begin en eindpunt is de Mariaplaats, nabij Utrecht Centraal Station. Iedereen kan deelnemen aan de actie.
Nadere info: www.ggzleed.nl