Word vrijwilliger

Als vrijwilliger bij Stichting De Brouwerij leer je leuke, interessante en originele mensen kennen en werk je samen met bevlogen professionals voor een ambitieuze organisatie.

Wil je meehelpen bij Stichting De Brouwerij? Bijvoorbeeld bij groeps- of individuele begeleiding, met het geven van een cursus of met het inzetten van je kooktalent bij de diners of bij plannen en organiseren, bij fondsenwerving en pr?

Dan is Stichting De Brouwerij op zoek naar jou. We hebben je hard nodig! Bij Stichting De Brouwerij doe je het vrijwilligerswerk dat bij jou past en krijg je de mogelijkheid om je kennis in te zetten voor vrijwilligerswerk waar je voldoening uit haalt. Zo help je mee aan een samenleving waarin mensen weer betrokken zijn bij elkaar.

Interesse? Kom sfeer proeven bij Centrum De Brouwerij en kijk wat je voor ons kunt betekenen! We horen graag van je!
Stuur een e-mail naar vrijwilliger@stichtingdebrouwerij.nl of bel met Stichting De Brouwerij via 06-12116513 en maak een afspraak.